Shit pommes.

Ja man kan säga att det va ett bra tag sen jag blogga, typ massa år sen. Men nånstans kände jag nu att det kanske va dags att dra igång igen i alla fall ett tag. 
 
Det e svårt ibland när man samlar massa på sig och sen kommer det ut halva då och då på fejjan. Kanske bättre då att kicka igång den här igen och se om jag kan skriva av mig då och då.
 
Vad händer i mitt liv? Tja färdig med sjukskrivningen som varade i nästan 3 år. wowhoooo bra jobbat. Eller vad man skall kalla det hela. 
Men nu e jag tillbaka på mitt jobb i Lund som undersköterska.. Skam den som ger sig typ. 
 
Jag kämpa mig tillbaka men jag vet inte hur och jag vet inte om jag någonsin kommer göra det igen om jag skulle kracha igen. Jag tror att om jag börjar skjunka igen så e det nog fan kört. 
 
Mer då, ja jag e ännu singel and going strong på den banan haha ja jag e nog ful, fet och otrevlig för inte fan finns det nån i mitt liv. Eller ja en gammal finns som ännu spökar runder i min hjärna och hjärta. Vissa e svåra att släppa, punkt slut på det ämnet :P
 
Den stora frågan e egentligen hur mycket skall jag outa mig u bloggen, skall jag hålla den lite kryptisk eller skall jag riva ut min själ som jag gjort förr. 
Jag e inte överens om detta med mig själv än. Vi får se vad tiden ger. 
Men jag känner mig själv och det kommer komma inlägg som är personliga med en massa funderingar så enkelt e det. Det vet vi alla.
 
Men detta får räcka för denna gången, på åteerseende säger väl jag :D
 
Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0