Jag gör allt

För mina barn, skulle kunna gå genom vatten och eld för dom. Dom som varit med i mitt liv i många år och har all fakta vet hur jag funkar när det kommer till mina barn och hur jag kämpar för dom. 
 
Jag gör allt för mina vänner, jag skulle kunna gå genom vatten och eld för dom och behöver dom min hjälp kommer jag göra allt för att hjälpa dom. Sån e jag som person och jag får äta upp det. 
 
När man blir pissad på. 
 
Jag har så jag knappt kan överleva en månad pengavis, jag kämpar för att få allt att gå runt och för att det i alla fall skall finnas nåt ätbart i mitt hem när aptiten infinner sig. 
När min son skickar att han inte har mat och han måste ha pengar ger jag han mina sista pengar i löfte att jag skall få tillbaka dom. När dom kommer tillbaka eller om dom ens gör det e alltid tveksamt. Men jag ger han mina sista pengar och kan svälta själv, för min son skall inte svälta, det är för mig en självklarhet. 
 
Jag har lånat ut ganska mycket som jag inte fått åter och han har fått använda mitt kort till internet köp.
Ja och just denna delen får jag lida för nu..
För tydligen anser man att jaha här va mammas kortuppgifter så va fan jag köper det spelet eller vad det nu e..
Att det inte e jag e ganska uppenbart för jag har samsung och handlar inte med Itunebill. 
 
Men att jag nu sitter med minus på mitt kort och det e låååååång tid tills pengarna kommer det e ju inte nån viktig sak.. 
 
Så nu får jag skicka till banken och byta kort så mina uppgifter inte kan användas igen och JAG kommer aldrig mer, någonsin att ge illåtelse att använda mina kortuppgifter. 
 
Jag har inga problem med det OM det sköts och pengar sätts in som det skall när man handlar. 
Men frihet som tas nu e inte okej..
 
Men det e lugnt, jag har toa papper det kan jag använda som melittapåsar tills kaffet e slut och jag har tobak tills hylsorna e slut.. 
Äta? Tja ja det kan jag ju göra den 25. som bara 19 dagar bort.. 
 
Men min son kan i alla fall äta och spela spel... Tur..
 
Adios 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0