Låsa bloggen?

Ja jag har funderat nu ett par dagar och jag kanske inte borde skriva så öppet i min blogg om mitt mående men sen samtidigt e det den jag har som mitt verktyg. 
Jag hittar inte att man bara kan låsa vissa inlägg vilket hade varit det bästa.. Men som det ser ut måste jag låsa hela bloggen..
 
Jag har ingen koll på vem som läser min blogg eller om det e nån som läser jag har dålig koll på detta. 
Men jag hade klart inte en tanke på att vissa läste och kanske känner obehag och ledsamhet pga mitt mående. 
Detta är ju verkligen inte meningen och inte alls min tanke. 
 
Så nu står jag i valet och kvalet att låsa hela bloggen eller inte, kanske öppna upp den biblogg som jag redan har till denna som e låst men jag minns inte ens vad det va för lösenord till den haha.. 
Men det är väl dom valen jag har nu om jag inte slutar bloggar. 
 
Ja i veckna va jag hos sjuksköterskan på psyk för att diskutera min mediciniering.. Då det inte alls e hållbart att dagligen behöva lida av denna ångesten, han skall ge förslag till läkarna om medicin byte så nu håller vi tummarna på att det kan ske. 
Han tror precis som jag trodde att det ha med pillerna och ökningen att göra och att min kropp fått nog av detta rävgift. 
 
Att varje fucking dag ha ångest kräver sitt av kroppen och hjärnan och det e tufft som fan. 
Återigen som vanligt så skall vi göra en suicidbedömning till läkarna och jag blev så sur och aggro att jag bara det va ett jävla fucking tjatande spelar nån jävla roll. 
Han bara ehhhhhh ja det gör ju det faktiskt, jag bara svara jaha men jag vill inte prata om det OK? 
han bara okej vi släpper det.. BRA svara jag.. 
 
Blir så trött på dom när dom skall tjata om möget, låt mig va för fan. 
 
Han avslutar samtalet med att du vet att psykakut finns och du kan åka in dit om ångesten blir för tuff och få läkemedel som kan dämpa den värsta av ångesten... Men åhhhhhh det säger dom efter 2 månaders väntan på läkartid.. Hade jag fan kunnat åkt in där för länge sedan.. Nåja eller ja jag hade inte åkt in.. 
Orkar inte ta tåg och buss :P 
 
Nej nu skall jag fortsätta denna lördags kvällen på soffan i min ensamhet för vissa vill visst inte ha mitt sällskap längre, nej så e det när man e nåt slit och släng. 
 
Adios 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0