Funderingar.

Först vill jag tacka Veronica som kommenterade och erbjöd sig att skänka mig några kronor för att inköpa busskort, din omtanke gav mig hopp i hjärtat. Påskharen hade lämnat ett till mig ute i stallet i går så jag kan nu åka till stallet precis som vanligt. 
Men återigen TACK för ditt stora hjärta. 
 
Igår hos arbetsterapitanten prata vi om mitt mående och jag förklara att jag tror att det e höjningen av inteledsenpillerna, detta e klart inget hon kan nåt om så jag fick en tid idag till sjuksköterska den 10/4.. Trots jag bad om en läkartid, nåja bättre än inget. 
 
Men jag e ju som jag e så idag tog jag bort 75 mg och tryckte bara i mig 300 mg och ja jag har haft ångest men inte alls i den utsträckningen som jag hade igår, sen vet jag ju inte om det nu e den där 75an som gör det eller om det e nåt annat. Det e svårt när man inte kan sätta fingret på vad som fått mig att rasa denna gången. 
 
Man kan ju hoppas peppar peppar att det va den där 75an som gjorde det?!?
 
Idag va det vår i luften och jag åkte till stallet redan kl 10 i förmiddags, jag va liksom vaken och ja vad skall man annars göra, så jag gick där i lugn och ro och mocka och fixa, sen in med Karmel, lät han äta lite sen, borsta han och gav han kärlek. Han va dock på bushumör så jag tror han med hade vårkänslor i kroppen. 
Haha men det e svårt att bli arg på han för han e ju sååååååååå söt :P 
 
Men det blev en skön tur i paddocken, han va svettig och ja jag simma i mina kläder men ack så skönt det e..
Solen lös på oss och han gick som en klocka, ja trots sina businlägg som han kom med emellanåt :D 
 
Nu e jag i alla fall hemma, njuter av en kopp kaffe och funderar... 
 
Är det en komplimang att bli kallad för MILF??? 
 
Alltså jag e lite klyven och jag vet inte redigt om det egentligen är en komplimang? 
Menar en kille på 23 bast raggar upp en 40 åring, ja jag e alltså 40 om ni inte visste det så e det avslöjat nu haha...
När man sen lägger fram det att, du grabben du e för ung och svaret e ålder e bara en siffra... 
Jaaaaaaa åldern är bara en siffra.. MEN min äldsta son blir 20 bast den 12 och tja du skulle kunna vara hans kompis eller än värre du skulle kunna vara min son... så illa e det...
 
Ja visst e det fan att jag en gammal kärring kan få hångla upp en snygg 23 åring men där tar det oxå slut, där går gränsen och sen e det klart... Oavsett om jag är en MILF eller det snyggaste och trevligaste han träffat.. 
Min gräns går vid hångel! 
 
Men klart alltså en engångs rolig sak skulle man kunna ha men nej, nej, nej det känns så fel.. SÅÅÅÅÅ fel,,,
 
Menar har han ens flyttat hemifrån? 
Vad kan vi överhuvudtaget ha gemensamt?!?!?!?! 
 
Nej jag e nog ganska säker på att jag inte vill bli kallad för MILF och verkligen inte vara nåns MILF.. 
 
Adios 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Varsågod :) snäll påskhare! Jag har själv hästar och vet att de ger en mycket och det ska du inte behöva vara utan! <3

2018-04-04 @ 21:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0