Många tankar.

E det just nu. 
 
Jag närmar mig min fördelsedag och jag kan inte bestämma mig, skall jag eller skall jag inte. 
Jag nollar och så klart hade det varit kul och super mysigt att samla familj och vänner för att fira min dag. 
Men kommer dom åka till Landskrona eller kommer jag bjuda in men ingen kommer? 
 
Jag vet inte vad jag skall göra eller hur jag skall ställa mig till detta. 
Men jag antar jag får bestämma mig snart för dagen närmar sig med storsteg så klart, 
 
Min äldsta son har nu bosatt sig på Gotland känns lite vemodigt men samtidigt e han 19 bast och e vuxen till att ta sina egna beslut, hade jag velat ha han närmare, så klart. Men han bestämmer över stt egna liv och jag hoppas allt blir bra. 
 
Hassela Gotland har fått stänga ner sin verksamhet!! JIPPI inte en dag förtidigt kan jag säga att dom ens fått ha ungdommar där under deras så kallade behandling e för mig ett under att det fått pågå så här länge. 
Men äntligen kom dagen då dom fick stänga igen verksamheten och indraget bidrag och tillstånd. 
Skönt att folk äntligen fått upp ögonen ang detta ställe. 
 
Igår va jag och prövred 2 hästar i Teckomantorp, den ena gick hur bra som helst den andra, mycket häst, egen vilja och funkar inte att rida som med andra, inte använda skänklar med mera. Min kompetens på ridning räcker inte redigt till i detta. Men jag kommer testa ett par gånger till, skam den som ger sig. 
 
Idag skall jag städa och tänka, fundera och försöka hitta en lösning på att mitt busskort går ut i morgon och inga pengar på kontot, jag kommer från och med i morgon vara fast i LA.. Detta suger fett, jag vet inte hur jag skall reda ut saker, detta börjar bli ett ångest moment utan dess like. 
 
Ångest över att vara så låst och begränsad som jag blir i såna här lägen och bara tanken på hur skall jag klara mig till den 27, ja inte för att det blir bättre då, 9700 kr kommer berika mitt konto :( 
Kan man köra sån swish lek? Ja alltså folk skickar till mig men ni får inget tillbaka, haha nej tänkte det oxå :P 
 
Nej dags att skura hemmet, frågan e om jag kan dammsuga inne hos Lisa och bebisarna, hon e nog inte van vid dammsugare och jag vil ju inte skrämma vetet ur henne. 
Bebisarna e 1 vecka gammla idag och sååååå super söta, längtar tills dom öppnar sina ögon :D
 
Nej Lotta sluta skriv nu... 
 
Adios 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0