Som en ballong...

Ja jag hann inte mer än hem från mamma tills nästa behövde hundvakt, så det va packa väskan igen. 
Landa hemma i går, nu skall väskan packas igen för på onsdag drar jag till tierp på dragracing.. 
Lite semester från det vanliga livet och det kan behövas. 
 
Hur det kommer gå vet jag inte då mina dagar e som ballonger, man blåser upp den, fyller den med luft.. den håller sig fint ett par timmar, sen börjar den tappa luften, man knuter upp knuten och så pyser luften ur den. 
Umgefär så e det för mig, när luften pyser ut kommer tröttheten som ett brev på posten och sömn blir det i minst 3-4 timmar, för att sen blåsa upp ballongen igen med ny kraft. 
 
Samtidigt vill jag hålla mig sysselsatt för att slippa tänka, för att slippa känna.. För att slippa känna ensamheten som bränner i mig. 
 
Men jag behöver oxå känna ett lugn, ett lugn jag just nu inte har och inte finner. 
 
Sen har min rygg tagit semester eller gått i pension, för den sammarbetar icke nånstan med mig längre. 
 
Nej jag känner att fortästter jag skriva nu kommer det bli otroligt deppigt och jobbigt..
 
Adios
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0