Snart dag 1..

Av 3 på sommarrocken i svedala. 
 
Morgonen börjar bra eller inte. Vaknar och känner mig smått stressad redan. Vilket inte är ett bra tecken, efter kaffe har saken inte blivit bättre utan nu sitter ångesten i bröstet. 
 
Jag har ju klart mig själv att skylla den saken e klar. 
 
1 jag har inte lämnat min lägenhet sedan i lördags och i går skulle jag, handla, apoteket och så vidare, vakna i går och det blev inte alls så. Jag klädde mig och skulle gå, apoteket först, city gross sen. 
Kommer utan för dörren och går till lilla butiken på hörnan och handlar cigg, mjölk och ett bröd sen bär jag benen hem igen. 
 
Så det innebär att jag idag MÅSTE till apoteket för mina piller e helt slut, vilket jag visste i går när jag sket i det att idag skulle det va kaos. 
 
Vi skall va i Svedala kl vid 16, MiaFia kommer vid 13, vid 15 hämtar Emma oss. 
kl e nu 10.00 och det borde vara lugnt eller hur?
 
Inte i mitt lilla huvud för nu e det liksom rörigt och jag fixar inte rörigt. 
 
Och när rörigt är ett faktum är så även min ångest det. 
Med det kommer även den där tröttheten där jag snart känner att jag skiter i allt och går och sover istället. 
Det är nu det hade passat bra att inte av ensam, nån som puschat..
 
Så första dagen på rocken börjar med ångest, hoppas jag kan få det att släppa innan vi e där. Hatar detta, verkligen hatar det. 
 
Jag älskar ju rocken och jag älskar att vara där så jag vill inget hellre än att detta skall funka. 
 
Jag skall kämpa, tro mig, jag skall klara detta, jag skall...
 
Adios
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0