Vill man inte förstå?

Ja alltså tydligen så har min blogg i går upprört någon som inte vill förstå vad jag menar, eller spelar oförstående eller helt enkelt personen så pass korkad att hen inte kan förstå..
 
Ja inte vet jag, personen kör ju så klart anonymt, haha det bevisar bara hur smart människan är, typ, nada, för IP adress går att spåra ganska enkelt...
Så varför vill man inte skriva ut vem man e?
 
Nåja jag skrattar i alla fall jävligt gott åt det hela..
 
Men för att hjälpa stackaren som inte förstår mitt andra inlägg från i går.
 
Jag ältar inte, jag sitter inte dagar igenom och tänker på alla skit saker som hänt mig, hade jag gjort det hade jag suttit på ett sjukhus med krama mig själv tröja.
Saker som hänt mig, ligger i bakhuvudet så jävla klart, det säger lite sig själv att det gör det. Som för andra som tex dumpar sin brud för att han går på gamla referenser om hur andra x gjort.
 
Alltså, det påverkar inte min vardag, jag ältar inte det, jag bearbetar det, lägger det till sidan, klart färdigt.
Jag glömmer aldrig... Detta e nåt som tydligen inte alla kan förstå... Har du betet dig som ett stort jävla as hål...
Ja då må jag ha tagit emot din förlåtelse men tro inte att jag glömt vilken jävla rövhål du va... För det glömmer jag aldrig...
 
Alltså, du är ett rövhål, du ber om ursäkt, jag förlåter, jag bearbetar för mig själv vilket jävla rövhål du e.. Lägger det till sidan...
Ja sen kan jag hugga om det bakefter, för faktum kvarstår, du va ett rövhål!!!
Ja jag har accepterat din förlåtelse men det ändrar inte faktum att du varit ett rövhål mot mig!!
 
Inte älta, glöm det gamla och blicka framåt???
Vad fan tror du jag gjort den sista tiden?
 
Gå en jävla dag i mina skor och möt alla dessa jävla svin och rövhål jag haft i mitt liv så skall vi se hur du hanterar det.
 
Jag blockar framåt, tro mig det e det enda jag gör nu för tiden.. Jag mår äntligen bra i min själ, jag har en inre glädje jag inte haft på länge... Ja ormen i mig lär komma fram på fyllan och hugga, men det e inte heller nåt ovanligt, sån e jag liasom..
 
Dörren e öppen för alla som vill lämna mitt liv, den e däremot stängd för folk som en gång varit inne och vill in igen. Det finns inte på kartan, jag e färdig med egotrippande svin som inte lyssnar ett skit på andra. Personer som lever i sin egna lilla värld och verkligen bevisar att dom inte brytt sig ett skit om mig eller mitt liv under tiden dom va innanför dörren.
 
Skulle inte jag lägga det gamla bakom mig utan leva kvar i det och inte blicka framåt skulle jag må grymt jävla dåligt vid detta laget och mest troligen skulle jag varit död och begraven för jag hade fan tagit livet av mig...
Och det e inte nåt jag bara skriver, det e sanningen... Jag bearbetar på MITT sätt, vilket NI kanske inte tycker e ett bra sätt men inte förglömma det funkar för mig... Det kanske inte e för alla men det e mitt sätt.
 
Jag är inte personen som gillar dividera om saker som hänt, hänt har hänt, va du ett rövhål ´va du ett rövhål, vad hjälper det att prata om det? Vad hjälper det att dividera om det? Vad fan hjälper det att älta, älta,älta och älta till förbannelse, saken ändrar inte sig... Efter allt samtal och allt ältande kvarstår faktum, rövhålet e fortfarande ett rövhål!
 
Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0