Nog e nog.

Jag har fått nog och när jag fått det så har det gått långt. Så nu har jag skickat iväg ett mail, kommer inget vettigt svar eller lösning kommer jag outa allt i min blogg, från början till slut! 
 
Ibland undrar jag varför jag inte skriver ut allt i min blogg, jo för ibland skyddar jag folk, folk som ljuger för sina nära och kära, folk som inte vill att andra skall veta, folk som kanske skäms över sina beteende men nu tänker jag, varför??
 
Det e inte jag som e ett ashole, det e andra ju.. Ja jag kan oxå va ett sånt men jag erkänner i alla fall och försöker inte leka bror duktig. 
Jag är långt ifrån guds bästa barn och tro mig jag har aldrig och kommer aldrig ens försöka bli det. 
Jag sätter inte mig på höga hästar och tror jag e bäst i världen när sanningen e så jävla långt ifrån det som man kan komma. 
 
Mitt mående suger fett nu för dagarna då många tankar och mycket oro finns i min kropp. 
Jag vet inte hur länge till jag orkar och jag känner totalt meningslös att ens vakna och andas på morgonen. 
Men vad fan jag gör det varje jävla morgon ändå, suger fett ibland. '
Min sömn som förvsann e inte åter, den kommer och går, iband somnar jag kl 19 vaknar 04 ibland somnar jag 04 och vaknar 08...
Skumt som bananer med choklad på. 
 
Nej jag känner att det blir mest hårda ord och bitterhet i denna bloggen så.. 
 
Adios 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0