Norrland...

Ja i detta nu ligger jag utan att skämmas på norrlänningens soffa :P 

Saknaden har varit jobbig men ack så underbart att sen få träffas... Det e värt den där jobbiga saknande.. 

Sömnen har varit usel den senaste tiden och jag har varit så förbaskad trött.. Ingen ork eller energi till nåt alls. 
Men nu e energin påfylld, ja han har den effekten på mig allt. 

Nåt annat som han har som faktiskt förvånar mig e att han kan få mig att le och skratta innan kaffet.. Det ni.. Har ingen annan lyckats med utan att ha fått arga blicken :P 

En annan sak som inte e mig.. När jag skall sova vill jag sova själv, har aldrig varit att jag vill att nån håller om mig, somna i nåns famn icke nicke min space när jag skall sova vill jag ha.. 
Men inte alls visst.. I går somna jag som en stock i hans famn.. Han kan ligga och hålla om mig och det stör inte mig.. Jag somnar ändå.. Helt fuking awsome liksom.. :D En jävligt trygg famn att somna i. Jag vaknat pigg och glad.. 

Sen att han e ett stör ja det får jag väl leva med :P 

Adios 

Kommentarer
Postat av: Anonym

2015-11-14 @ 16:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0