Kanske är dags.

Hej allihopa.
 
Mitt namn är Lotta, bla, bla,bla,bla haha.....
 
En vän sa till mig härromdagen att hon tyckte jag skulle börja blogga. Detta pga av ett mail jag skrivit ihopa. Då kom jag och tänka på att jag har ju min blogg. Men den har legat nere länge och väl. Jag kände att jag inte längre hade orken eller lusten att blogga. 
Många orsaker till det men nu e det kanske dags att ta upp detta igen, för gud skall veta att ibland e det allt skönt att ha ett ställe att kräka lite, eller dela med sig av massa tankar som man inte annars gör.
 
Det första jag gjore va att radera alla gammla inlägg, Varför kan man fråga sig? 
Jo för att skall jag börja blogga igen skall jag börja om på blankt papper. Kommer inte hålla denna hemlig längre som jag gjort innan. Jag har även kvar den låsta bloggen där har jag oxå raderat allt, utom ett enda inlägg.
 
Ja det inlägget är sanningen bakom vad som skedde i mitt förhållande med F.Jag har gånger flera försökt att radera detta inlägg men icke lyckats, så inte heller denna gången. Så det får väl stanna där tills jag e redo. 
Vem vet kanske skulle göra det offentligt kanske det kan få mig att släppa inlägget sen. Nåja en annan dags bekymmer. 
 
Vad har skett i mitt liv då? Oj oj oj ja tonåringen går gymnasiet och har lämnat sin mossan på egen hand, liam e stor och kommer och går som han vill i detta hem. Så för det mesta e det bara jag och mina 2 odjur till hundar. 
 
Men jag har en man i mitt liv, ja en man, en redig karlaslok. 
Han har funnits i mitt liv i snart ett år men det e inte så värst länge sedan det blev offentligjort att vi har ett förhållande. 
Haha och ja hade inte jag haft Camilla och Åsa i mitt liv hade inte heller denna mannen funnits här.. Lång historia som får vara till en annan blogg dag. 
 
Jobbar kvar på samma ställe.. Jobbar för mycket haha men detta e ju pga att jag inte har nån här hemma att ta hänsyn till på samma sätt längre, det e bara hundarna som kan bli litta ledsna om jag jobbar för mycket men dom säger det sällan ju haha... Jag älskar att vara så där för mig själv men ibland tar den där ensamheten över för mycket och jag får små klättra på väggen syndrom. 
 
Jag håller mig ännu sysselsatt med "min stora dag" Både som volontär och med Camilla och våran insamling. 
2 år på raken och snart igång med det tredje får vi hoppas.
Ja jag håller ännu till på Malmö Raceway som funktionär men lämnat rescue och satt mig i tidtagningen. Vad jag gör nästa säsong får tiden utvisa om vad som sker där nere.. 
 
Jag har fått många nya bekanstskaper detta året nere på banan en av dom e ju så klart mannen jag skaffat mig haha.. Ja jag har jobbat där nere i ca 6 år och missat denna karl i alla år.. Men för snart exakt 1 år sen snubbla jag över honom på prisutdelningen. Hamna sidan om honom vid maten sen dess har vi haft kontakt. Det e otroligt att vi varit på samma ställa i ca 6 år men aldrig mötts och när vi gör det så blir det så här haha.. Ja livet har allt en gång som ibland e ganska så svår att förstå. Men jag är i alla fall mega super duper glad att jag till sist fann honom. Hade inte riktigt o planerna att skaffa mig ett förhållande men man kan säga att jag försökte att inte falla men det gick så där kan vi säga, jag föll pladask.. Nåja jag e nöjd med mitt val och det känns så där rätt ni vet..  När en karl kan få mig att le innan kaffet e han värd att satsa på :P 
 
Nu är frågan som jag ställer mig i detta beslut att börja blogga igen. Förra gången jag blogga va jag brutalt ärligt och öppen, detta vill jag naturligvis fortsätta vara men jag kommer nog ändå att censorera vissa saker eftersom jag denna gången kommer göra den helt offentlig. Jag kommer naturligvis forsätta vara öppen, ärlig inte försöka göra rosa moln av svarta, gör inte det på fejja och kommer inte göra det här. För det finns ingen mening för mig att blogga utan att vara jag. Jag skall göra mitt bästa att låta er följa mitt liv dock utan dagens outfit, mode skit och annat grejs som inte e jag... Ni som nu tänker nej va fan skall hon bli helt allvarlig eller? NEJ.... jag sa att jag skulle fortsätta vara jag det innerbär, lite allvar eller mycket allvar haha och lita fjant eller va det tvärtom :) 
Nej ni behöver icke oroa er jag kommer vara jag rakt igenom :D 
I love being me.. ;) 
 
Adios 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rogge

Såå häftigt, då måste man juh börja följa dig på din blogg... :)
Lycka till Lotta :-)

2014-10-14 @ 22:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0