Vågar du titta under sängen????

JA den frågan ställde jag mig i natt när jag inte kunde somna, låg och tänkte en massa gjorde jag så jag tänkte jag nynnar lite.. 
Låten jag börja nynna på va.. one, two Freddys comming for you.. va det smart i ett bäck mörkt hus? Nope inte vidare haha... Jag kan erkänna att jag e mörk rädd som fasiken, mörkret skrämmer mig så e det. 
Nåt jag hatar i mörker e speglar, detta antagligen för alla mina år med skräckfilmer för alltid, alltid kommer nåt skrämmande upp i speglarna.Skuggorna som blir i speglen i mörkret e skrämmande fast jag vet att det bara e jag ju... 
 
När man går upp på natten och allt e mörkt så skrämmer det mig, vad finns runt hörnan? När jag går ut i köket tänder jag alltid lampan innan, i fall i fall det skulle finnas nån utanför fönstret haha... Ja jag vet dö löjligt...
 
Sen e det där med sängen.... Jag vet natutligtvis att det inte finns nåt under sängen, men jag skulle aldrig få för mig att titta... Varför? Ja vete fan för kankse det finns en Chucky som tittar fram, vad fasiken vet jag vad som finns där under i mörkret. 
Jag e gammal nog att veta att monster inte finns och jag borde vara mogen nog att titta under sängen. 
 
Men handen på hjärtat, vågar du titta under sängen? 
När man ligger i sängen allt e tyst och det e mörkt, skulle du våga böja dig ner och titta under din säng? 
Det finns inte på min karta att utföra detta, trots jag vet till hundra% att det är tomt där under eller ja jag kan bli attackerad av damråttor men dom e nog inte så farliga. 
Vad vet jag vad som gömmer sig i mörkret? 
Jag skulle då icke vilja titta och nån tittar på mig och säger pikabuuuuuuu
 
Jag bjuder idag på att jag e löjligt mörkrädd men vågar du titta under sängen? 
 
 
Idag är det onsdag och jag har möte i kväll. Fick en sovmorgon som hette duga när sonens flickvän sov här i natt och fick upp han i morse... Helt underbart, känner mig pigg och utvilad för första gången på way länge. Snart e det jullov och då får jag slappna av i 2 veckor... 
Skall bli otroligt skönt att slippa stressen med att få upp sonen till skolan. 
 
Snart skall jagt även få krama min goa norrlänning, saknaden gör sig allt påmind... Men snart!!!!
Nu skall jag ta dernna lediga dagen med storm och städa.... Gjorde en snabb städning igår för att mor och far skulle komma och fira Liam som blev 11 igår.. Men idag får vi ta det som inte blev gjort igår... 
 
Tudellooooo
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0