Levande död...

Är jag varje gång jag jobbat natt... Det värsta e nog fan att jag bli på snäppet deprimerad av att jobba natt.... 
Varenda gång jag jobbat natt är mitt humör så jävla kasst, arg för inget, ledsen för vad som helst och bara så där allmänt tje på allt... Det tar flera dagar innan jag mår bra igen.... 
Nu är det nån vecka till innan natt jobb igen som tur e... 
 
Denna veckan önska jag nästa hade fler dagar.. som det ser ut nu har jag en enda ledig kväll på söndag... Hur har jag lyckats planera denna veckan då? Ja det e en jävla bra fråga, vet inte hur det gick till..
Jag skulle behöva nån som planerar mitt liv och schema känner jag.. Haha som kan stoppa och säga Lotta hur tänkte du nu?
Men det finns nog ingen som frivilligt skulle anmäla intresse på denna tjänst, jag skulle då aldrig göra det haha... 
 
Jag är i alla fall ledig från jobb tills fredag eftermiddag bara det e nåt i alla fall... Om dom inte ringer och behöver extra folk, nu när alla sjukdommar drabbar sverige... 
 
Nej jag hade nog allt inget vettigt att skriva idag, för vad jag än kan tänkas skriva om blir bara fel i min sinnestämmning jag befattar just nu... så jag lämnar er med låten som går på upprepning här hemma gånger flera såna här deppdagar.. 
 
 
 
Tjabbatjena 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0