Orken tryter

Ja min ork håller inte i sig så där väldans länge den har en tedens att ge upp efter ett tag. 
Jag har väl den senaste tiden bara gått på och inte tänkt den där tanken vad som händer när orken tar slut. 
I dag kom den.. Sömnen har varit min bästa vän denna dagen, jag har sovit till och från hela dagen och jag e ännu trött. Jag vet mycket väl att denna tröttheten inte går att sova bort ändå sover jag. 
 
Jag orkar inte hålla ögonen öppna, jag orkar inte tala med nån, jag har inte svarat i min lur på hela dagen, ser att folk ringer men ignorerar det. För jag orkar inte. 
 
Min ångest är på sin topp och med allt som händer och sker runt omkring blir det liksom som ett fängelse i mitt huvud. 
Polisanmälan skall nu till toppen av mörkret och bara tanken av denna får det att knyta sig i bröstet, får svårt att andas och ångesten biter i mig som en argsint orm som vill ha mig till sitt byte. 
2 års väntan skall ju upp till ytan och det e visst väl bra men jag hanterar det inte så bra som jag kanske skulle eller borde. 
Jag vet ju inget... 
 
Jag vill inte va med mer.
 
Längtan och saknaden efter min äldsta son är enorm, han fyller snart 20 år och jag har grym ångest och stor ledsamhet att jag skall missa ännu en milstolpe i hans liv, hans 18 års dag missa jag, hans 19 års dag va jag inte heller där och nu kommer jag så oxå missa hans 20 års dag. Jag önska så att jag hade pengar och kunde åka till Gotland för att fira hans dag. Det är högt upp på min önskelista just nu att bara få krama han, se hans leende och höra hans skratt...
 
Nu sitter jag här kan inte komma någonstans tankarna och ångesten fångar mig i trans....
 
I helgen har jag varit i Norrköping på SVEMO kurs, lärde mig mer om 2 hjul med eller utan stödhjul, ja alltså MC i dragracing, regler och annat skojsigt som man behöver veta. 
Nu skall jag bara samla meriter sen har jag både bil och MC.. Najs som fan e det..
 
För i sommar blir det ju repris, Tierp :P 
 
Nej nu skall jag återgå till dvalan i soffan..
 
Adios 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0