Trötta mig...

Idag va det dags för ny läkare igen, den ena e flummigare än den andra som jag träffar, förra läkaren ändra lite i medicinerna, denna skulle ändra lite till och så skall jag inte dricka kaffe efter 13 och inte röka efter 16 så kommer jag sova som en stock sen säger han. Han har forskat i sömn?!?! 
 
Men i nästa andetag skrver han ut Melatonin så jag skall kunna sova... 
Sen e ju frågan hur tänkte han där? Jag e sjukskriven har knappt pengar så jag kan torka mig i röven efter man skitigt men man tror att jag kan hämta ut mediciner som kostar 800 spänn!!!
Ja men visst eller hur, skulle INTE tro det...
 
Fy fan vad jag saknar min doktor Johan.... Jag behöver honom!!! 
Detta håller för fan inte, katalastroff utan dess like med dessa flumdoktorerna som ja jag vet inte vad... 
Tröttsamt som fan och jag orkar fan inte klydda med dom. Som tur e skall jag till min arbetsterapitanta i morgon så jag kan lägga all min frustration på henne som vanligt.. 
 
Men jag har i alla fall haft en super duper underbar helg i Tierp och jag längtar redan till Augusti.
Det e så underbart att komma upp där och jobba man uppskattas och man känner sig så välkommen.
Jag behöver aldrig tvivla på min kompetens där.. Jag kan, jag e duktig och jag e grym som FAN!! 
Bara så ni vet e jag det bästa jag vet :P 
 
Helgen har även inneburit lite öl, skratt och massa känslor all over the place. 
Ja det här med känslor suger och iblnad kan man önska att dom inte fanns men dom finns ju där och jag kan inte göra ett skit åt det. 
Det jag känner, känner jag och så e läget... 
 
Men det blir mer om det i en annan blogg för jag måste lite reda ut det själv innan jag skriver om det annars blir det så rörigt för er att läsa haha... 
När jag skriver samtidigt som jag tänker och funderar då blir det en salig grötröra...
 
Men jag känner att efter dessa dagar nu så behöver jag sova i så där 4 år och lite till en kvart eller 2.. 
 
Nu dröjer det dock länge innan min väska skall packas igen eller ja kanske, kanske tar en semester tripp nånstans i en annan stad.. Vem vet?!?
 
Adios 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0