Vem skulle sakna mig?

Ja i natt har jag legat vaken och funderat ganska mycket, vet inte vart det kom i från men en sak jag fundera på.
Vem hade saknat mig, alltså jag menar man kommer ju till åldern och saker och krämpor kan komma.
Om jag skulle dö hemma typ, ensam, vem skulle hitta mig? Ja alltså ingen hade hitta mig försen jag börjat ruttna och det stank från lägenheten.
 
Lina hade nog undrat varför jag inte svarat på snapchat, Stillne hade nog undrat varför jag inte svara på Messenger och Rosita hade nog undrat varför henne hästar va ute och det inte va mockat eller nåt till dom.
Men vem hade tänkt tanken att nåt hänt mig?
 
Jävligt konstigt att tänka dessa tankar men helt ärligt e det sånt som kan få mig att ligga vaken hela natten och bli orolig för, inte fan vill jag ruttna ja ni vet vad jag menar.
 
Snart e denna veckan hos mamma och pappas om hundvakt och pippifågelvakt över och det e snart dags att packa väskan och flytta hem igen.
Jag saknar mitt hem så klart och jag saknar hästarna, det har varit skönt och roligt med en vecka semester som man kan kalla det. Har haft en super bra vecka i hålan med många möten och otroligt mycket skratt.
 
Ibland kan jag sakna att ha vänner så nära, att man kan liksom bara träffas så där.
 
Men snart väntar vardagen, ja alltså det har ju varit vardag när jag varit hos mamma men jag lova arbets tanten att ha en vecka utan ett enda måsten och det har jag allt haft nu. men det e dags att ta tag i en massa saker jag lagt på hyllan, inte bra och jag skulle behöva en jävla kick i röven!!
 
Nu sitter jag här på pappas dator och lyssnar på youtube och dricker kaffe..
Skall snart ta dammsugaren igen och dammsuga, ja det e nåt jag gjort varje dag snart en vecka för hunden fäller som FAN! Det ligger pälsgolv överallt.
 
Nej nåt mer vettigt har jag inte att ge er idag...
 
Adios
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du jag hade nog fan fattat att något inte stämt om du missat en dag hos pojkarna och då hade jag stått utanför din dörr och kollat så allt var bra

Svar: Känns verkligen skönt då slipper jag ligga och ruttna i alla fall :D
dragonbitches.blogg.se

2018-01-30 @ 12:09:26
Postat av: Anonym

JAG hade saknat dig även om jag är en röv på att höra av mig.

2018-01-30 @ 12:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0