Ny läkare

suger apröv, kommer säga till att jag verkligen inte vill gå till henne igen. Inte bara pga språksvårigheter utan att kemin sa stopp medebums från min sida. Jag bara satt och reta mig på henne och hennes jävla frågor, LÄS JOURNALEN ville jag skrika högt.. Med risk att vakter sen kommit och burit ut mig och satt mig på sing sing.
 
Varenda gång skall självmordstankar pratas om, varför? 
 
Ja jag har dom, jag har funderat mer än en gång att kasta mig framför tåget, förlåt alla pendlare...
MEN jag har aldrig aktivt gjort nåt ens gnutta försök. 
 
Tankarna skrämmer mig till förfasande, samtidigt är det när det blir för mycket, när ångesten blir så tung att bära att man bara vill ha det att sluta och vad kan man få det att sluta med? 
När panikångesten griper tag i mig och man bara vill vila, man vill bara slippa känna, man vill bara slippa tänka man vill bara ha ro. 
 
Då kommer tankarna om befrielsen från att andas mer. 
Att varenda gång behöva ta upp detta till varje jävla läkare suger fett och jag fattar inte varför, låt det va, du skall hjälpa mig med mediciner och upplägg, lämna samtal kring sånt till experter eller bara låt det va 
 
När jag sen går därifrån har jag sån grym ångest för att jag verkligen ens tänker dom tankarna om att sluta andas, att inte vakna. Och det hjälper inte mig att prata om det varje gång.
Det är oxå detta som stoppat FK och arbetsförmedlingen för att förra läkaren skrivit så jävla korkat. 
 
Nej man behöver inte vara orolig jag e inte aktivt i dessa tankar och det e inget hinder i min vardag. 
Tankarna kommer när det e som värst.... Ibland är det ett sätt att rycka mig själv ur panikångesten, för dom tankarna får mig att vakna till och bara STOPP Lotta!! 
 
Denna läkaren ställde samma frågor som jag redan svarat pp x antal gånger det e så in i helvetes frustrerande. 
Du ser lite spänd ut sa hon på brytning av nåt språk blandat med danska, ja jag sitter och fantiserar om att hänga upp dig i nåt snöre.. Men det kunde jag klart inte svara haha.. 
 
Alla andra läkare då inklucive min älskade Johan som jag saknar så in i helvete!! 
Har sagt att medicineringen skal vi inte exprimentera med, jag gick själv ifrån Imovane för dom e beroende framkallande, vad tror ni denna läkaren gör, en st läkare, jo hon skriver ut imovane så jag skall bryta mitt dåliga sömn mönster.. Voine voine.. 
ja jag sover som en klubbad säl på imovane som det skal jag inte protestera mot att det hade fan varit skönt att vakna på morgonen pigg och utvilad. 
 
Men jag e fast i min dåliga ekomnomi och det suger fett, pengarna e sinade på kontot och det skriker tomt i hushållet. 
 
Ja thats my life, hur har ni det? 
 
Adios 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0