Mitt mående

är just nu en stor jävla berg och dal banan och jag vet fan inte vart jag snart skall ta vägen. 
Det e tungt och det känns för jävligt det mesta men vad skall man göra? 
Jag kan inte annat än att vakna på morgonen och andas, ta mig an en ny dag och hoppas på dets bästa.
 
Det går inte en dag utan att jag gråter för nåt, behöver inte va stora saker kan va små saker som får mig att bryta ihopa. 
Jag har haft några vredesutbrott och jag känner mig grymt otrevlig och när jag går in i detta läget vet jag att det snart inte e långt borta förrsen jag når den där botten i det mörka jävla fucking hålet. 
 
Dåligt samvete som gnager i mig konstant, saker jag kan påverka.. Men av princip så e svaret fett jävla fucking NEJ... 
Ja ibland e det inte bra att va princip fast. 
 
Att inte få svar på saker gör mig heligt jävla fucking förbaskad.
Lina fick höra en del av min ilska i lördags och tur va nog allt det att hon lånar mig sitt öra ibland när jag känner att jag håller på att kräka sönder mig själv. 
 
Men i morgon hämtas dom sista 3 kattungarna från mitt hem, mamma Lisa får stanna tills fredag då dom skall försöka fånga in henne, det gör ont i hela mig detta. Men jag står fast, katterna måste lämna mitt hem. 
 
Nej usch jag känner bara blöööööööööö 
 
2018 börjar lika bra som 2017 sluta, skit bajs, fucking åt helvete.. 
Men nu e det dags.... Ta dig i din jävla krage och gör nåt åt ditt fucking jävla liv!!!!
 
 
I never needed you like I do right now!
I never needed you like I do right now!
I never hated you like I do right now!
'Cause all you ever do is make me cry!!
 
Gave you up 'bout twenty one times

Felt those lips tell me twenty one lies......

Adios 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0