så jävla klart.

Fick jag en toppen läkare som jag då så klart inte kommer träffa igen. 
Vet ni hur detta suger?? 

Nåja han va bra och vettig med bra argument och kloka förslag. 
Ändring i medicineringen alltså en ökning av befintlig medicin med utvärdering om 4-6 veckor för att se om Max max dosen Ge e effekt eller det e dags att byta medicinen helt till annan sort. 

Så nu finns det istället för 1 recept nu 2 recept som jag inte kan hämta ut. Jag ber och hoppas att dom piller jag har hemma räcker tills jag antingen får pengar nästa månad eller soc godkänner min ansökan annars Tjena spena abstinens.. 

Nåja vad e väl en bal på slottet naken framför prinsen med hängpattar och kanonkulemage..

Adios 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback