Sällskap.

Va lösningen på min aptitlöshet.
 
Ja igår åkte jag till jobb, lämna mitt sjukintyg och samtala med chefen en stund, som även hon skall sluta snart, det va många som skulle sluta verkar det som och som har slutat. Trist när det blir sån flykt. 
Men nu får vi se, det blir först en titt inom regionen för att se om det finns nåt lämpligt jobb till mig. Sen får vi ta det därifrån. Men det kommer inte ske förrsen jag träffat min nya läkare första gången på mottagningen i Landskrona. 
 
Så vi håller tummarna och väntar lite till.
 
Sen åkte jag till Arlöv för att umgås med Lina, Daniel och Theo. 
När Daniel nämnde mat, så kände jag hunger, jag kände mig sugen på kebab, jag kände aptit och jag åt med glädje och mådde så bra. 
 
Så lösningen på min aptitlöshet e alltså sällskap! 
Se på fan haha.. 
 
Men problemet e ju att jag e redigt ensam i detta boendet här. Men men saker man får ta. 
 
Nu skall jag försöka packa inför 3 veckor i Trelleborg, går långsamt som fan har typ plockat fram väskorna haha.
Men NU skall jag.. 
 
Hej och hå..
 
Adios 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0