Att balansera.

Ja nu va det ett tag sen, jag har inte haft orken eller motivationen att skriva. 
Jag har stallet och det tar ganska mycket av min ork även om det ger mig massor så tar det min energi. 
 
Jag va hos den där arbetstersterapueten och det va bättre än jag väntat mig. 
Vi prata lite om hur min vardag ser ut och vi kom överens om nya tider för att jag skall få hjälp att just balansera aktivitet med vila.
Det är ju ett stort problem för mig för när jag mår bra går jag på i 100 och bara köttar sen kommer det, på kvällen när mörkret lägger sig, trycker, känslan, ångesten och det e det jag måste lära mig. 
Att inte gå på för fullt när jag mår bra utan balansera mitt liv på ett bättre sätt. 
 
Vettigt absolut och en viktig del för mig för att återvända till dom normalas värld, för just nu e jag ju inte redigt där. Jag kämpar varje dag och jag e lite trött på att kämpa, jag orkar inte ta tag i dom sakerna som e viktigast, dom skjuter jag undan och hoppas dom försvinner. Det gör dom klart inte. 
 
Liam har varit här och han va med ut i stallet och hjälpte till att mocka, vi hade ett ar mysiga dagar och han kommer nog igen på tisdag <3 
Jag saknar han när han inte e här så klart. Min äldsta son e numera bosatt på Gotland med sin brud. 
Saknaden efter honom är enorm och jag önskar så att han kom och hälsa på, 
 
I fredags fick jag äntligen på väldigt länge försöka göra mig snygg för en kväll utanför hemmet. Det blev Malmö och mat på El Patio sen blev det Sherlocked och det kan jag varmt rekomendera, fy fan vad kul det va.
Ett roligt spel där det gäller att tänka, ja jag tillhörde dock det förlorande laget men va gör det man hade jäcligt kul undertiden man gjorde det. 
 
Inne på El Patoi tänkte jag på en sak, sällskapet jag satt med började prata om ett annat sällskap på andra sidan bordet hur alla dom va unga och en av dom va mycket äldre än resten och skämta om att han nog inte hade vänner i sin egna ålder. 
Då titta jag runt på mitt sällskap och insåg att jag va som han, äldst och alla andra mycket yngre haha. 
Ja så kan det va men ärligt så kändes det inte redigt så. 
Sällskapet va trevligt och många skratt. Jag hade bara träffat 1 av dom innan sen kände jag ju Jimmy, Danne och Lina. 
 
Min utgångsdatum närmar sig och jag känner en enorm saknad, av sällskap, av nån att titta på film med, umgås med och framför allt prata med. Som det e nu pratar jag mest med mig själv, ja det e jävligt bra för jag får ju oftast bra svar av mig själv. Men ni vet det där 2samheten som inte finns den saknar jag. 
 
Någon skulle kalla mig desperat tja mörjligt men än så länge inte så pass att jag tog en 22 åring som försökte ragga på mig. 
 
Sen skall jag säga det rakt ut, helt jävla ärligt jag behöver SEX!!!!!
Jag är människa så döm mig inte men så e det tamajfan. 
 
Nåja jag tar med mig spindelväven på hemmet för utgångsdatumen e här om 1 månad. 
 
Men i kväll behöver jag inte prata med mig själv, Lina, Hansson och Theo kommer och hälsar på mig, fy vad jag skall prata :P 
 
Adios 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0