Tankarna som kommer.

Med min åldersnoja är ganska många och senast idag tänkte jag tanken hur ful e jag egentligen?
 
Ja alltså jag måste va det fulaste och osexigaste som finns, för när jag ser andra hålla hand, mysa, pussas och så vidare tänker jag. Ja alltså om den kvinnan lyckats skaffa karl varför lyckas inte jag? 
Jag tycker jag 1 är snyggare, 2 sexigare.. 3 sen vet jag inte om hennes personlighet men va fan???
 
Så nu med utgångsdatumen närmare har jag nu oxå insett att jag e fula och osexig, inget att ha helt enkelt.
Ja alltså så e det nog. 
Nej man kan inte träffa nån sittandes i soffan, jo på dating sidor men inte ens där lyckas jag ju. 
Men när man får från killar som är 22-24 bast som vill träffas så e mitt svar NEJ, lammakött i all ära men va fan ni e typ lika gamla som min äldsta son, skulle vara som att dejta nån av hans vänner. 
 
Sen e det mycket, hej skall vi knulla? NEJ det skall vi inte. Jag e inte desperat efter det och jag klara mig utan meningslösa ligg. 
Men det verkar vara det jag duger till. 
 
Inte ens en kontaktanons på fejjan som delades lyckades jag få napp på. 
 
Nästan alla mina vänner e sambos, förlovade, gifta, upptagna med karlar.. Jag känner mig som den enda singlen i sällskapet och det e jag nog fan oxå. Men jag kan inte träffa nån hemma i soffan, nej men jag blir fan aldrig heller med bjuden när folk skall gå ut, e det för att jag e super mega tråkig? 
Att man inte kan ha med mig för man vill inte ha mitt jävla tråkiga sällskap? 
 
Ja en gång i tiden skratta jag och log, sen va det som om jag dog. 
E jag för bitter för att umgås med? Många umgås ju klart med andra par och då kanske man inte vill ha med sin bitterfittakärringsingelkompis som blivit bitter på äldre dar.
 
Jag behöver en redig jävla utekväll med vänner... Det behöver jag!! 
Mer än nåt annat, en redig jävla utkväll med tequila, bira, grogg och gullefjun... 
 
Nej nu skall jag ta min bitterhet, lägga min feta osexiga kroppo och min otroligt fula ansikte och glo på tv.. 
 
 
 
Adios
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0