Nu skiter jag totalt i allt

Ja nu har jag fått nog, nu e jag på den där linjen att jag tamajfan inte bryr mig ett jävla skit. varför skulle jag? 
Jag känner att jag inte har mer att ge och jag tänker inte ge utan att få och det e nåt jag verkligen inte får. 
E grymt besviken och jag sitter med tårarna i ögonlocken för andra dagar i rad. 
Det e tamajfan inte meningen att jag skall behöva känna så här. 
 
Jag kommer att göra endast det ytterst nödvändigaste och resten kommer jag skita i ett stort jävla stycke. 
Orkar inte bry mig ärligt talat. 
 
 
Jag har inte mer att ge, jag e slut och jag tänker inte ens fundera på saker längre. 
Jag e trött på folk och fä och jag har en stor besvikelse i mitt sinne och den kommer aldrig försvinna. 
I am done. 
 
Idag har jag i alla fall stallet, åka ut till dom som i alla fall gillar mig, dom som uppskattar mitt sällskap och ja inte bara för att dom får rent och mat utan för att dom fakiskt gillar mig för mig. 
 
Adios
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0