Jag e nog ganska lätt lurad

I alla fall när det kommer till vissa personer, jag tror det bästa om den/dom men det visar sig gång på gång att jag har fel. 
Jag blir lika ledsen och besviken varje gång ett jag lovar inte infrias. 
 
När jag säger jag lovar så menar jag det oftast oxå och har man lovat så har man lovat. Ja jag har lovat att sluta röka och detta har jag dock inte infriat, såna saker kanske jag oxå svikigt jag lovar orden. 
 
Men jag är inte i läge att sluta röka just nu. Jag vet att jag borde så klart om inget annat för ekonomin men även så klart sin hälsa. Men jag e som sagt verkligen inte där. 
 
Jag e så trött idag och då mina morgonrutiner blev helt fucked up så vet jag inte ens om jag tagit min antidepprare idag, jag minns tamajfan icke alltså. 
Skulle jag gå efter hur jag mår idag skulle man tro att jag inte tagit den men sen samtidigt har jag inte abstinens vilket jag får kraftigt när jag missar ta den. Så kanske har jag tagit den men är ändå så där nere idag. 
 
Ja mycket beror så klart på den där jävla fucking ekonomin. 
SÅ nu har jag lagt upp lite saker till försäljning,
Idag skulle jag ta tag i en sak, gjorde jag det? NEJ.. Varför, för det bringar ångest i mig, det bringar så jävla fucking mycket ångest att det e sanslöst. 
Jag skulle behöva nån som va sidan om mig och hjälpte mig att ta och ringa det där samtalet!!
JAG MÅSTE..
 
Ja det hjälper knappast att intala sig det där, jag måste.. Ja det måste jag, men va fan.. Min ångest tar stopp på skiten och jag orkar inte bråka med den idag, jag orkar INTE... 
 
Nu sitter väl kanske många och tänker men va fan det e väl bara att ringa. 
Nej när man lever med ångest e inget bara.. Det finns inget bara i denna mörka värld, det finns inget som längre e enklet och man det e jävligt svårt att förstå för nån som inte varit eller e drabbad. 
 
Det enkla blir svårt för såna knäppgökar som jag..
 
Det mest enkla i mitt liv just nu är att ta på sig kläderna och åka till stallet, där har jag INGA som helst problem, tja jo okej lite men inte i den graden som med mycket annat. 
 
Sen e det ju oxå så att jag kan inte ringa hästarna och avboka för jag har ont i stortån, dom kan inte mocka och ge sig själv mat, eller tja ge sig själv mat hade dom ju kunnat om dom kom in i stallet dock, för jag tror att dom hittat till höhögen på ett eller annat sätt. 
I stallet är jag behövd och älskad av 2 herrar, det e skillnad än att ringa ett jävla samtal till en fucking myndighet.
 
Jag och katten Lisa e ICKE vänner just nu kan jag säga..
Hon e värre än en trotsig 5 åring.. Grrrrrrr..
Sen e vi lia ensvisa båda 2 så ni kan juu tänka hur det låter här hemma. 
 
Många hade nog skrattat gott om dom hört mig sitta på golvet och förklara för Lisa om saker och ting. 
Nej Lisa bebisarna kan inte bo under sängen, dom kan inte kissa och bajsa där under, nej Lisa du kan inte hoppas över kompostgallret utan stol du e för tjock, du måste banta först, du skadar bebisarna när du tappar dom i luften och slaget mot gallret..
 
Nej Lisa inte bita mig, Nej lisa jag skall bara ge dig mat, nej lisa inte så.. 
Hon tittar på mig precis som om vad fan e du för en kokobollemänniska? 
 
Ja sen e det ju som så här, mitt mående idag beror nog oxå mycket på att i morgon e det första träffen med den nya läkaren ;( Ont i magen delux.. 
Inte nog med det har jag haft en sån där Lotta tänkte till moment, bokat tvättid 7-12, läkaren kl 13 sen stallet.. Ja bra planerat Lotta och hur tänkte du nu??
Nej alltså förolämpa mig inte genom att påstå att jag tänker för då blir jag förbaskad :P 
 
Adios
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0