Vad e meningen?

Med att skaffa en fejk facebook profil för att skicka ett meddelande till mig som lyder, "mentalt efterbliven"?? 
Vad har denna människa emot mig? Vem e det? och återigen VARFÖR?
 
Vad e syftet? 
 
Det är väl samma person som Oscar Svensson som nu bytat namn till Bertil Gustavsson...
 
Ja jag mår vara mentalt efterbliven i dina ögon men ärligt vad tror du att du själv framstår som? 
Jag menar hur normalt funtad e du egentligen som skaffar en fake fejjan bara för min skull och skickar såna meddelanden?
Det måste va ett fel som inte e rätt i din skalle, så jag vet ärligt inte om du verkligen e rätt person att uttala dig om min mentala status. 
 
Jag vet i alla fall vart mina fel e men det e tveksamt om du vet dina egna fel? Kanske så att du skall låna min doktor Johan och ta reda på vart dina skruvar inte e fast nånstans. 
 
Nåja roar detta dig så för all del fortsätt.. Vet inte vad sitt syfte e men va fan, det e väl nåt som roar dig i vad som måste vara ett mycket tråkigt eget liv. 
 
Men jag vill lyfta ett litet varningens finger, den dagen din identitet avslöjas, den dagen kommer du önska att du inte va född.. Jag kan inte skriva att du skulle önska att jag inte va född för det har jag redan räknat ut på helt egen hand att det gör du redan. 
 
Allt på nätet går att spåra på ett eller annat sätt!! 
 
Men va fan kan jag roa nån så e det ju trevligt, det innebär ju att någon bryr sig om mig, så pas mycket att dom måste skriva meningslösa meddelande till mig i fake profil. Nej men vänta, jag har ju löst det hela, du har multia personligheter.. Där har vi det, du vet inte vem du e, ena dagen e du Oscar, nästa e du Bertil, undrar vem du e nästa gång? Ohhhhhh längtar redan tills jag skall få möta din nästa personlighet :D 
Vad spännande allt blev nu.. 
 
Tack för att du gör mitt liv lite roligare :P 
 
Nu skall jag umgås med riktiga personer hela helgen, såna som vet vad dom heter och inte har personlighets klyvningar.
 
Adios 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0