Dom senaste dagarna..

Har tankarna varit många och mitt huvud har jobbat på högvarv. 
 
Vad e rätt, vad e fel, gör jag rätt, gör jag fel..
 
Jag har många dagar, veckor och månader på mig att reda upp oredan i mitt huvud. Jag har tid på mig att tänka klart. 
 
I går blev det dock lite överflöd av det goda eller onda.. Så jag skicka till mitt X och bad att få låna fina Mini Pini i ett par dagar. 
 
 
Min fina tjej som ger så mycket kärlek att det e sanslöst. 
Detta innebär oxå att jag MÅSTE ut genom dörren flera gånger om dagen, detta innebär att jag kan inte sätta mig i soffan och sen inte röra mig ur fläcken på hela dagen. Jag måste ut med henne.. 
 
Vilket kommer göra mitt mående bara gott...
 
Till helgen packar jag väskan för att bosätta mig i Trelleborg i en vecka och passa mor och fars hund..
Det blir oxå en välbehövd paus i vardagen.. 
 
Det är ju lite som så, jag sätter mig i sitsar som inte e så hälsosamt för mig, det värsta e att jag vet om det men gör det ändå. 
Korkat, mycket korkat.. Ge inte fingret då tar vissa hela handen... 
 
Adios
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej
Vi känner inte varandra utan har bara gemensamma vänners vänner på fejjan. Läser din blogg emellanåt och vill bara skicka lite omtanke till dig. Och du, nu när du e sjukskriven hela sommaren. Är det inte en bra tid att skaffa en ny hund då? Finns inget bättre när man mår som du/vi. Kram lilla M

2017-05-22 @ 21:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0