Lägger kanske för stor vikt.

På detta med min födelsedag men jag kan med handen på hjärtat säga att jag e grymt jävla besviken, inte på att jag inte fick presenter för det e skit samma i min värld men att man faktiskt inte ens kunde ringa och säga skall vi ta och äta nåt gott och ta en öl på fredag eller lördag eftersom du fyller/fyllt år. 
 
Några som jag verkligen trodde skulle komma på kaffe och i alla fall säga grattis lös med sin frånvaro.
Oavsett vad så fylla jag inte nåt obefintligt utan jag fylla faktiskt 40!!
 
Ja man kanske kan tycka det e jävligt löjligt men för mig e detta en stor sak som gjort att jag e både sårad och besviken. 
 
Jag har i alla fall trots allt haft en av dom bästa helgerna på länge, i fredags tog jag bara igen mig efter veckan som varit som varit tuff på många sätta och vis, min kraft tog slut och mina känslor tog totalt övertaget. 
På lördagen åkte jag hem till Lina för kaffe och kaka då hon fyllde år i fredags. 
Sedan åkte jag him till LA igen och gick på middag med Benny, Eva och Jörgen. 
Många underbara skratt och jag kände mig levande för ett par timmar. 
 
På söndagen va jag så attans sugen på fyllt franskbröd, inget man lagar till sig själv så jag ringde Hansson och bjöd han och Lina på middag. Underbar söndag med många skratt och underbara samtal. 
 
Men det känns ju i alla fall skönt att någon vill umgås med mig och vill vara i mitt sällskap. 
 
Nu e det ny vecka och tar tag i den.. 
 
Adios 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0