Gallfeber

Ja vissa saker kan reta mig till duktig gallfeber...
Jag är en ganska princip fast brud och jag har mina principer och jag går sällan eller aldrig emot dom.
Har ganska hög moral tröskel och har blivit kallad moral tant. Jag innehar empati och sympati men jag har oxå en en gåva av att inte redigt tänka som aldra. Detta e klart både positivt och negativt. 
 
Men när man börjar klydda och hålla på med mig då står jag pall. Måttet blir rågat efter ett tag och då tar jag beslut ut efter vad jag anser e rätt och fel.. Sen vad andra tycker pissar jag på! 
Så enkelt e det. 
 
Jag finns inte på denna jorden för att vara en bekvämlighet för nån. 
 
Jag e ganska öppen av mig med saker tex på fejjan och i bloggen. 
Jag bryr mig inte om rerspons eller gilla markeringar, jag skriver det som faller mig in. 
 
MEN, när jag skriver nåt på fejjan som idag, då helt plötsligt får man ett PM av nån som man inte pratat med på en vecka som totalt skitigt och ignorerat dig i en veckas tid med meningen, vad har hänt gumman?? 
 
1 jag e inte din jävla gumma, 2 vad hände med hej hur e det? Kanske kan vara en jävligt bra fråga att börja med. 
Fick personen i fråga reda på vad det va och vad för beslut jag tagit?
Icke en chans! 
 
Personen i fråga borde veta detta vid detta laget då jag känt människan i över 6 år plus jag varit ihopa med människan. 
Borde man inte känna mig då, vid det laget?? 
 
Men det e ju så att det e ju jag som har attitydsproblem oftast och jag som e den jävla elaka fanskapet. 
 
Ja men det e jag gärna om det innerbär att jag fortfarande kan vara äckligt jävla ärlig, ha mina principer och moraler. 
 
Gillar man inte det så snälla bara lämna mitt liv...
 
Adios 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0