Åhhhhhh

Jag fixar inte detta länge till. 

Min ångest e skyhög pga dessa katter. 
Visst e dom super söta och super mysiga på alla sätt och vis. 



Men det här stöket, skiten åhhhhh det triggar min ångest nåt grymt. 
Det e skit jobbigt. 

Kattsand överallt, dom klättrar över allt, välter lampor och prydnasaker.. 
Ett mindre problem hade det varit förr och jag trodde fan inte det skulle påverka mig på detta vis som det gör. 

Paniken  och ångesten är konstant och jag städar, plockar, tillrättavisar och verkligen försöker.

Men jag vet inte hur jag skall klara detta till nyår. 
Jag e så irriterad hela tiden att det e skit jobbigt. 

Sen e dom mysiga och gosiga oxå så klart. 
Jag kan ju inte kontakta dom och be dom flytta katterna för jag har ångest för dom slutar ner liksom... 

Nåja jag får njuta när dom sover 

Adios 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0