1 helt år har gått....

Ja 1 helt år har gått sen jag träffade den där norrlänningen för första gången.. Alla dessa år jag varit på banan har han oxå varit där men våra vägar har aldrig mötts.. Förrsen den där kvällen för exakt 1 år se :) 
 
Srifs prisutdelning/funktionärfest 2013...Där hamna jag brevid denna karl vid middagen.. Vi börja samtala och hans charm, leende och ögon gick inte att undvika.. Han va en karl i min  smak allt.. Nummer bytades.. Fast jag missa helt vad han hette så i min lur stod bara namnet på byn han bor i haha..Jag försökte minnas men icke nicke jag kunde.. Så till sist fick jag fråga en gemensam vän till oss vad han hette haha... Pinsamt men sant :P
Första smset stod jag för, när jag kom hem skickade jag Hej fjant... Sen började det.. När vi smsa va det mils långa sms som aldrig tog slut... Våra samtal i telefon lika långa vi har nog aldrig pratat under en timme... Vårt samtals rekord e på x antal timmar i streck haha..
 
Vi träffades sen igen i December när han och va nere i skåne för ett ärrende.. Jag va uppe i Januari sen dröjde det ända till Maj då säsongen drog igång igen.. Efter test helgen sen har det varit intensivt.. 
Jag gjorde det jag alltid sagt att jag ALDRIG skulle göra.. sov i en teambuss.. på test helgen bra början på säsongen när man smög sig ut ur den på morgonen haha,,, 
 
Känslor upptod så klart, hur jag än försökte värja mig gick det inte.. Denna underbara man gick inte att undvika att få känslor för.. HAde inga planer på förhållande nån av oss faktiskt..Men i mitten av sommaren fick jag såna där kalla fötter och ville verkligen inte falla för denna man mer med risk för att bli sårad då vi inte va på samma plan just då.. Så då efter lite grubblande skickades det sms och jag valde att avsluta det hela.. Japp i hela 12 timmar typ sen ångra jag mig och bad att få ta tillbaka allt det dära igen.. Detta va med hjälp av Åsa och Camilla som tur va pratade mig till rätta i detta... Eller ja jag ångrade ju mig efter typ en timme men ändå haha.... 
 
Och tur va ju detta... För när säsongen börja lida mot sitt slut så va vi båda på det klara med att hur vi än föröskte förneka så va det vi hade ihopa ett förhållande ;)
 
Och en sak e då säker, jag har hittat jackpotten... Denna man e one of a kind.. verkligen, hans charm, hans goa sätt, omtänksamhet, hans ärlighet, listan kan göras lång.. Han e det bästa av det manliga könet jag någonsin mött... Det finns ingen annan i världen som e så bra som han.. oxå e han smart, det ni :P Trodde män som han va utdöda med dinusarierna  :D
 
Ja alltså han har ju sina små egenskaper oxå så tro inte att han e helt perfekt felfri.. Han e allt ett ensvist stör ibland... 
 
Jag föll för honom från första stund och det blev bara bättre och bättre... Nu e jag så där räligt head over hills kär i honom... Han får mig att må bra, i hans famn känner man sig alltid trygg, han har ett sätt som får mig att le av bara tanken på honom.. Och vet ni vad det bästa e?? Jo att han e MIN ;) 
 
Denna låten får avsluta dagens blogg.... 
 
 
 
Tjillevippen...
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

2015-11-14 @ 16:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0