Om ni inte märkt det.

Så mår jag BRA... 
Det märks ganska så bra på min facebook om inget annat, I am back. 
Jag tramsar. flamsar men jag har jävligrt kul undertiden, menar jag skrattar åt mig själv duktigt :D
 
Jag har bra dagar här i staden gud glömde. 
Vet inte om det e miljöombytet som gör det eller den glada hunden som möter en när man kommer hem. Hunden som e ett sällskap hela tiden, jag e liksom inte ensam.
 
Ja sen har jag ju den där skrik fåglen oxå som sällskap som vill rymma hela tiden. bits och för liv. 
Den e ingen snäll sak den där. Dom alla säger att en sån fågel skall ha partner, ja det hade hon men den döda hon, knall död låg han i buren. 
Ja vi misstänker fåglen e en hon med tanke på humöret haha.. 
 
Nåja oavsett vad så mår min själ just i detta nu jäkligt bra och det tar jag klart tillvara på. Det måste man, njuta av dom dagarna då livet känns på topp. 
 
Jag har 2 veckor kvar i denna staden, vem vet jag kanske inte flyttar hem igen :P 
 
Nu skall jag dammsuga, sen skall jag göra hunden till nakenhund, menar det växer ut innan mamma och pappa kommer hem. 
Det e egentligen tur att jag inte har hund hemma med min ocd och städmani, det hade aldrig funkat. 
 
Nåja nu skall jag göra nytta sen skall jag njuta av solen som just nu lyser på himlen, tänker ta tillvara på varenda stråle i mammas trädgård, det e sinnesro med hunden som sällskap och en kaffe kopp i handen. 
 
Adios 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0