Åldersnoja

Duktigt har jag fått dom senaste dagarna, innan va det mer skämtsamt att utgångsdatumen närma sig nu e det liasom panik känsla. Dagarna går för snabbt, datumen e snart här, utgångsdatum för det mesta liksom. 
 
Sen sitter jag och funderar på vad fan har jag egentligen åstakommit i mitt snart inte längre 30 åriga liv med plus tecken som e så många att man inte orkar skriva dom?
 
Ja jag har, hmmm... Ja skaffat 2 barn, raserande förhållanden, förlorat vänner, skaffat vänner. 
Men nu skall jag alltså äntra livet efter 30 singel, ensam och som en crazy lady, ja man kan säga cat lady men jag e ju inte det egentligen jag har ju bara dom på lån. 
 
Jag skall som sagt inte behålla nån av dom då kattlåda e det äckligaste man kan ha att göra med. Ja det e super mys med katter och dom e mysiga och söta men dom e oxå livsfarliga och skrömande, katten Lisa skrämmer skiten ur mig varje morgon och varje natt med sina farliga läskiga ögon. 
Och sen som sagt kattlådan öööööörrrrrrkkkkkkk så jävla äckligt.. 
 
Men åter till mig och min åldersnoja den e verklig. 
Jag vill stanna klockan NU och försöka acceptera att jag nu mera inte kan säga jag e i 30 års åldern, den tiden e snart förbi. Vad fan hände med mitt liv??
 
Vart fan e jag nu när det flippar över, jag hade väl kanske önskat att livet sett annorlunda ut vid detta laget men så e inte fallet och lär nog inte bli heller. 
Vad har jag egentligen åstakommit på min tid på jorden??
 
Har jag egentligen nåt att visa upp när det e dags att få entra himlen eller hamnar jag raka vägen i helvetet för all skit jag gjort? Det har jag åstakommit i ala fall en jävla massa skit. 
Men jag kan verkligen inte se att jag egentligen gjort nåt vettigt av mitt liv. 
 
Så dags att tänka på det nu när det e dags att sätta sig på hyllan för utgången mjölk...
Utgångsdatumen e snart här och jag har inga planer för min framtid, jag borde ju tänka nu, att det kanske e dags att åstakomma det jag inte gjort på mina andra år, kanske dags att börja nu? 
Men e det för sent? 
 
Vad önskar du dig när du fyller år har jag fått frågan, ja ett nytt liv, en karl, ett ligg kanske... 
Vaddå kan man inte ösnka sig ett ligg?? Menar kan man önska sig en dammsugare kan man väl önska sig ett ligg eller??
 
Nej jag e inte desperat... Bara trött på att vara singel i alla meningar som finns. 
Saknar tvåsamheten istället för ensamheten.. 
 
Nåja jag kommer sända live på fejjan när jag firar min dag i mjukisbyxor liggandes ensam på soffan med en tequila flaska sjungandes på gullefjun..
Den tänker jag inte beröva er på i alla fall...
 
Adios

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å andra sidan har min brorsa varit 25 i 19 år... så du kan väl vara 30+ så länge du vill?
Du är vuxen och får bestämma själv.. ja, fram till nån myndighet frågar dvs..

❤️😘

2017-11-22 @ 12:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0