Jag vet inte hur.

Jag vet bara att så e det. 
 
1 år i min lägenhet och i Landskrona idag.. För ett år sen börja min resa mot ett bättre mående. 
 
Jag har både förlorat och vunnit på denna flytten. 
Vinsten är mitt mående, ja jo just nu e det lite i botten, jag hanterar inte saker så bra längre och förlust är en sån sak som jag verkligen inte hanterar så bra. 
Vinsten även ekonomiskt så klart. 
Förlorat på flytten, kaffe sällskap, sällskap överlag. Det va enkelt när jag bodde i Arlöv, då hade jag dom på cykelavstånd och man kunde spontant umgås, det kan man inte längre på samma sätt. 
Jag har även förlorat på eget beteende så klart och det står jag för. 
 
Men just nu är kampen att hantera det som nyligen skett i mitt liv och det är just det jag inte hanterar så bra därför min totala dipp i måendet men det som inte dödar det härdar så jag tar väl mig upp ur denna botten satsen oxå nångång. 
 
Jag har ingen annan att skylla på än mig själv, så det så.. 
Som jag ofta skriver, handing har konsekvenser så även för mig, hör och häpna.. 
Jag är bittert medveten om den lilla djävulen som bor i min kropp. 
Jag har dock hållt den inlåst ett bra tag.. Men tyvärr gjorde den en houndini och gjorde en pickabuuuuuu, värsta tänkbara tillfälle. 
 
Sen kan jag ju tycka att en sann vänskap kan man rädda trots utspel av en djävuls tant.. 
Men jag kan inte mer än be om ursäkt och försöka förklara. 
Dom som kännt mig länge och väl vet den där djävulen som tittar ut och orsakar total blackout i min hjärna. 
Att den kommer till ytan e väl inte det värsta, det värsta e att jag tamajfan inte minns ett SKIT när djävulen e på besök. Det blir som sagt en total blackout i totalt mörker.. 
 
Nåja jag skall inte gå in mer i detta nu men denna gången orsakade utbrytningen en total ångest kollaps i mitt sinne och själ... 
 
Men jag vet ju att vägen e uppåt och det e på det hållet jag måste klättra, inte titta ner, bara upp, inte släppa fokus... Mot ljuset igen. 
 
Jag tänker inte falla till botten igen, jag har varit där och vill fan inte åter. 
 
Så hej hå Lotta Potta cykel råtta.... 
 
Adios 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0