Det är nog inte meningen.

Under den senaste tiden som jag haft tid att tänka och fundera, lära känna mig perioden har jag kommit fram till att jag älskar den jag e. Jag är mig själv och jag backar inte från den jag e. Jag har mina principer och dom rubbas inte.
Jag trygar inte och jag bönar inte och ber för att nån skall tycka om mig. Antingen för man det eller inte, gör du inte då det är det din förlust för jag e faktiskt grymt jävla underbar.
 
Men under denna perioden av min ensamhet och ransakning av mig själv har jag också kommit fram till att jag e nog inte skapt för förhållande.
Det är nog meningen att resten av mitt liv skall jag leva ensam. För än har jag inte funnit mannen i mitt liv, mannen som älskar mig för den jag e, mannen som inte vill ändra på mig, mannen som inte tror att jag e otrogen för att jag dricker öl med vänner, mannen som kan se vem jag är.
 
Var finns mannen som accepterar mig för allt jag är och alla mina fel och brister? Ja alltså jag vet svårt att förstå att jag ha såna men det har jag :P
Jag e inte felfri skulle aldrig påstå det heller.
 
Jag vet att jag inte är typen som vill älta, prata och bara dividera fram och tillbaka.
Har det gått åt helvete så har det gått åt helvete, vad fan skall man reda ut???
Ja jag vet också att det e skit störigt att jag aldrig glömmer, ni vet när man minst anar det så hugger jag, och jag hugger hårt. Jag bär det inom mig men för det e det inget jag vill dividera om.
 
Om saker gnager mig och jag känner mig påverkad av vad som hänt då kommer jag absolut att prata om det..
Men så länge det inte påverkar mitt liv kommer jag inte heller älta det och prata ut...
 
Ja jag är en mycket hemsk människa och borde inte få inleda förhållanden,,, För jag ställer för många krav, som téx va singel... Ja e jag kräsen för att jag inte vill ha knull förhållande med en som redan e upptagen, då e jag gärna kräsen och singel :P
 
Adios
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hugger hårt när man minst annar det, men ändå ältar du inte. Men hugga måste ändå, men du ältar inte..

Svar: Måste man va anonym när man kommenterar? Tyvärr e ip nummer ganska lätt att kolla upp. Nej jag ältar inte... vad skall jag älta? Hjälper det?
Att jag hugger när man minst anar det har inte med ältande att göra.
dragonbitches.blogg.se

2017-01-25 @ 18:51:54
Postat av: Anonym

Varför inte bara lägga det bakom sig och blicka framåt istället för att hugga på gammalt

Svar: Alltså det här e bara patetiskt.. väx upp!
dragonbitches.blogg.se

2017-01-26 @ 07:12:46
Postat av: Anonym

Allways your way or no way..
Du pratar lite emot dig själv anser jag.
Älta inte, blicka framåt, dra inte upp gammal skit, vad tjänar det till.
Just my point of view..

Svar: Hahahahhaha...Tack för inputen och kommenarena... Nåt mer du har på hjärtat som du inte fattar ett skit av?
dragonbitches.blogg.se

2017-01-26 @ 10:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0