Välkommen...

Det va länge sedan jag hade det, jag hade nånstans hoppats att känslan aldrig mer skulle infinna sig. 
 
Men idag välkomnar jag ångesten ;( 
 
 
 
Skall försöka bearbeta känslorna som intagit min kropp... Det blir ingen enkel match och jag hoppas och ber att panikångesten inte skall slå på. 
 
Jag kände av att den fanns där redan i fredags, lördags och igår men jag trodde inte den skulle blomma ut, tänkte den håller sig i bakgrunden, jag tänkte inte släppa fram den...
Den hitta sin väg till ytan ändå och nu kan jag inte göra nåt än försöka få den att försvinna igen..
 
 
 
Adios
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ninni

Usch lider med dig.. hoppas du har de bra ändå och att du tar de lugnt

2017-02-28 @ 21:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0