VIssa dagar

Som idag har jag sånt där humör då minsta lilla bara Iriterrar mig.. Till och med mig själv, ja så klart jag blir Iriterrad på mig själv, det finns ju ingen annan här att bli det på.
 
Spillde kaffeböner på diskbänken vilket resulterade i att jag skällde på mig själv i 5 minuter, ja precis, kokobello jag vet. Men det finns ju ingen annan som kan ha gjort det mer än mig.
Nu borde jag dammsuga men jag e på städ detox.. Detta för jag har utvecklat ett inte så hälsosamt beteende med städning. Ja alltså alla städar väl normalt antar jag, så även jag. Men jag har lite sån där tvång just nu.
Tex kl 05.00 på morgonen när jag skall göra mig klar för jobb kan jag börja skura vasken i badrummet för den såg skitig ut.
 
Varför kan man fråga sig?!? För lämnar jag det så har jag sedan ångest ända tills jag kommer hem och kan ta hand om det. Skum jag vet men sån e jag. Haha tur man inte e sambo med nån, stackars den jävlen :P
 
Men jag skiter i vilket för jag tänker ändå dammsuga när jag e klar.
 
Men såna här dagar e skit jobbiga då jag känner mig grymt jävla ensam men ändå trots det vill jag inte prata med nån. Jag stänger av mig och håller mig till mig själv. Detta e ju för att andra skall slippa mitt humör. För jag e inget rolig att umgås med såna här dagar. Då jag vill sticka gaffel i ögat på nån, vilket jag inte gör för det hade blivit mitt öga och jag vill ju inte ha en gaffel i ögat så klart.
 
Man skulle haft en sån där av knapp... Nej du Lotta nu e du fan inte rolig så nu får du stängas av tills ditt humör e bättre, några timmar senare.. Nej nu kan vi sätta igång kärringen igen.
 
Just nu e jag lite nere i mitt mående och det beror på att det nalkas jul.
Ensamheten känns extra mycket denna julen då jag e totaly alone ensam...
I 18 år har jag alltid haft en son i mitt sällskap, detta året har jag inte det på julafton vilket då innebär att det är only meeee...
 
Jag tänker i alla fall inte sitta ensam i min lägenhet och ömka mig själv, jag drar till mor i Trelleborg annandag jul, sen stannar jag där tills julen e över och allt kan återgå till vardag igen.
Juldagen kommer i alla fall Liam och då skall det firas jul med alla mina syskon och respektive med barn...
Haha också jag, den eviga singeln känns det som.. Undrar om det finns nån där ute till mig?!?
 
Nåja han finns väl eller så e han redan död och begraven... Jag väntar då inte att det skall komma en prins på vit häst och svepa mig av mina fötter. Den drömmen har jag för länge förlagt i den delen av hjärnan som heter, fantasi deluxe kommer aldrig hända :P
 
Sen o andra sidan blir det svårt att träffa nån sittandes i soffan haha...
 
Nej nu får jag städa undan röran jag orsakade när jag laga kaffe, kaffeböner på diskbänk och golv...
 
Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0