Skall man nöja sig?

Ja det e en bra fråga det.
Det sägs att jag e kräsen, jag har för höga krav.. tja möjligt.. För mig e det inte ett för högt krav att vilja ha nån som bara har mig, alltså nån som inte redan e upptagen. Skall man nöja sig att vara nummer 2, ett kk, en älskarinna? NEVER EVER FUCKING EVER!!! 
Då har jag gärna för höga krav faktiskt. 
Jag är deb typ av tjej som faktiskt inte vill dela med mig av en sån sak. 
Det finns ju nu folk som faktiskt utan problem nöjer sig med det.. Men där går min lilla gräns.
 
Du e så kräsen, du ser så sur ut, le.. Vaddå le? Om jag ler kanske folk tror att jag e trevlig och vill prata vilket då mest troligen kommer sluta med att jag e otrevlig ändå haha... 
 
Jag lär aldrig hitta nån ute på krogen för ja det e jag för kräsen för och har lite höga krav... 
Jag är inte tjejen som tar hem nån på fyllan och har one night stand.
Det har hänt förr men jag har lärt mig den läxan och det lär aldrig hända igen.
 
E man bara ute efter sex e jag fel brud att satsa på... 
Varför??? 
 
För jag e för fan en gammal kärring som inte orkar vara vaken längre än till 20 på vardagar då jag jobbar... och ja morgon sex e inte min melodi.. måste ha kaffe innan för fan.. 
 
Nej hade jag velat leka med en ung sexleksak hade jag först få säga upp mig från jobb för att orka 😂😂😂
 
Adios 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0