Bor jag i utlandet?

Ja den frågan ställer jag mig ibland.
 
Sen jag flytta till Landskrona e det som om jag försvann från världens yta. Som om Landskrona ligger i etiopien eller nåt.
 
Ja visst är det inte Malmö jag bor i men det finns tågtrafik och det e lika långt ner som hit men jag känner mig som bortblåst från umgänge som fanns i Malmö.
 
Man kan tycka kanske detta kommer kännas orättvist mot nån men ärligt talat, jag finns!!
Jag sitter här i min lägenhet dag ut och dag in, när helgen kommer så kanske man känner för att umgås, prata med nån annan än mig själv. Men icke det.
 
Sen pratar man med vänner på söndagen eller måndagen och frågar vad gjorde ni i helgen, jo vi va ute och åt mat, vi va och drack öl, vi va på konsert, bla bla bla och vi hade skit roligt och mysigt... Vad gjorde du då?
Tja vad fan tror du svaret e?? Jävla dum fråga för helvete!
 
E det för att mitt sällskap inte passar, e jag så satans tråkig att umgås med?
Har det att göra med att jag e singel och som singel kan man inte umgås med folk som e par?!?
Ibland hade det bara känts jävligt skönt att i alla fall få frågan om jag vill med på nåt.
 
Jag antar att man som singel och Landskrona bo är en Alien som ingen vill umgås med.. Som man har kontakt med via facebook, telefon men icke nicke umgås med.
 
Jag har det jävligt tråkigt ibland och det här att inte ha nån att prata med mer än mig själv, inte ha nån att umgås med suger fett och gör att mitt mående fan blir värre..
Känner mig ensam och totalt jävla utanför.
 
Men för all del jag unnar er alla lycka, roligheter och allt annat.
 
Att mitt liv suger skall ju inte ni lida för..
 
Adios
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0