Oj då....

Ja bloggen har legat på is, har inte känt att det blir några bra bloggar i min sinnestämning som just nu präglar min kropp...
Det är som om orken och lusten lämnat mig men den finns ju där nånstans skall bara finna den igen.
Jobbat har jag allt gjort, mer än jag borde men vad gör väl det... Det finns ingen personal så vad skall man göra. Jag ställer upp för min chef, mina kollegor och patienterna... För ärligt vissa timanställda och vissa vikarier borde inte jobba inom detta yrke.. Och det står jag för.
 
Det har varit tungt på jobb inte bara arbetsmässigt utan även psykiskt..
Jag känner även att jag e mer känslig just nu vilket är extremt jobbigt...
 
Det är ju så, istället för att få svar på vad min knuta va fick jag reda på att jag har 2... Väntar på tid på bröstmottagningen... Inte alls kul och oron e stor... Jag har svårt att släppa tankarna på detta. Det stör min sömn...
Försökte få semester denna helgen fick en dag i alla fall... Alltid nåt..
 
Jag känner mig ledsen hela tiden, kan nästan börja gråta för inget, detta märkte jag tydligt i onsdags på jobb då jag näsan bröt... Men nånstans finns den där starka Lotta som inte känner...
 
Du är en kämpe sa en kollega i onsdags då jag dök upp på jobb med feber, halsont och huvudvärk.. Ja sa jag, jag har inget val, vi har ju ingen att ringa in...
 
Just nu hopar sig livet för mig... Men jag vet att jag har kraften, skall bara finna den igen...
 
Men jag har i alla fall en tonåring till den som känner för att ha en otacksam snorvalp i sitt hem...
Den ungen har nu satt sig på mina sista nerver... Men jag e ju hans mamma och klart älskar jag han i alla fall.. dock tveksamt i vissa samanhang...
 
Jag har i alla fall världens finaste pojkvän, världens gosigaste hundar förutom bobbo som just nu stinker värre än en skunk i från bakdelen när han släpper sig... Det är som att bo i en gaskammare... tur min näsa e liiiiite täppt haha... Det positiva med att ha en hund som fiser så surt e att jag kan fisa fritt och skylla på Bobbo haha...
 
Medans andra fredags roar sig så skall jag snart gå och sova som en pensionär på grönbete... Kl ringer 04.30 för att arbetspass.....
 
Det kommer nog inte uppdateringar så där tätt just nu för som ni märker e dom inte varken så roliga eller trevliga att läsa...
 
Så på återseende..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0