Kan man hjälpa dumhet?

Ja kan man det? Ibland undrar jag om folk e så dumma som dom verkar eller om man spelar dum.. 
 
Alltså jag kan spela jäkligt dum i bland och ibland e det faktiskt så att jag e dum :P 
 
Men när dumheten tar över och man bli nästan lite rädd över folks dumhet.. Man nästan tycker synd om dom. Man vill hjälpa dom. Men kan man hjälpa så dumma människor? Det är frågan. 
 
När dom verkligen inte förstår vad man säger fast man talar i klartext. Kan man hjälpa dom att se att deras dumhet skadar? 
Nej här kommer då nästa grej in, man ser inte sina egna fel. Kan man inte se sina egna fel utan bara alla andras så blir det svårt att hjälpa. 
 
Kan man hjälpa dumma människor? 
Nej det kan man inte det e ju uppenbart. 
Jag känner så med dessa människor, det e synd om dom. 


Adios....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0