Hundafanskapet.

Ja just idag e det tamajfan en hundafanskap jag har här hemma. 
 
För några måndaer sen tog hon sig in i badrummet och demolerade mina glasögon, dom gick ändå att använda med silvertejps lagning haha... Men idag bröt hon sig in igen och avsluta jobbet och jag jag menar totalt avslutade jobbet. Det hände dock lägligt egentligen då jag idag hade tid till optikern. 
 
Jag har ju sett mega dåligt både med glasögonen och med linserna det märker jag ju tydligt men har väl nånstan nekat det hela och skyllt på en massa annat. Optikern bekräfta dock det hela. Från att vara lite närsynt har jag ingen närsynthet kvar på vänster öga men brytningsfel, höger ögat e kraftigt försämrat både på brytningen och närsynheten;( Så kraftiga ändringar på glas e ju resultatet, det betyder även att jag måste pröva ut nya linser. Men men dfet får jag ju ta.... När jag skulle pröva ut bågar kommer ju det svåra vad fan skall man ha? HUr ser man egentligen ut i dom? Nåja jag började med 6 st bågar som jag valde mellan, sen va dom nere på 4, till sist hade jag 2 kvar och det blev båda. Det ena paret fick mig att se snäll ut, det andra sa killen i affären fick mig att se dominant ut så valet va ju enkelt att ta båda :P Torsdag nästa vecka hämtas dom, tills dess får jag plågas med mina linser :/ 
 
I lördags hade vi medlemsmöte på SRIF och detta möte gav mig kraftig huvudvärk. Men det e inte över förrsen den feta damen sjunger.. fan oxå jag sjöng i lördags.. Jaha ja då e det allt över med andra ord :P 
Jag kan i alla fall stå rak i ryggen och stå för mitt, synd bara inte alla andra gör detta... Men men det kommer tillbaga i kagan sa bagaren och sket i degen. Så e det... Karma mina vänner, karma skall man inte leka med... 
 
Saknaden efter den där norrlänningen i mitt liv e just nu ganska så total, det är en nackdel med distansförhållande att man inte redigt kan träffas när man vill. Jag får förhoppningsvis snart träffa honom ;)  Men sen e det en härligt och mäktig känsla att sakna nån på detta viset.
Han får mig att må bra via sms och telefonsamtal, oavsett mitt humör får han mig alltid att le.. Den förmågan tror jag inte nån annan på denna planeten haft på mig. Jag kan lite se framför mig att jag aldrig någonsin kommer att kunna vara arg eller sur på honom nån längre stund.. För på nåt sett så vet han exakt hur han skall få mig att le igen.. MEn den jag e med han e den jag vill vara, den jag egentligen är. 
Han tar verkligen fram alla mina goda egenskaper. Finns en låt som säger det ganska så bra....
 
 
 
 När jag ändå va på burlöv center så passa jag på att titta in på cubus, hitta ett par jeans, fanns inte den storleken jag leta efter så på skoj tog jag nån storlek mindra och dra på trissor dom passa... Så det blev ett par nya brallor i blindo då jag varken hade glasögon eller linser i.. Haha så egentligen borde jag kanske titta på dom nu när jag har linserna i och i alla fall ser lite lite.... 
 
Nej nu tänker jag trucka en påse jordnötsbågar i munnen och dricka julmust, behövs nog litta choklad oxå känner jag ;P 
 
Adios 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0