Inte tillräckligt med timmar.

På ett dygn känner jag just nu eller så e det för många timmar som går åt på jobbet :P
 
Ja jag tog på mig en uppgift på banan som jag inte riktigt hade räknat med skulle ta så här mycket av min tid. Men nu har jag tagit det på mig och får helt enkelt fullfölja det för sån e jag.
 
Min underbart fina norrlänning va nere förra helgen och förgyllde mitt liv med sin närvaro, lördagens möte skulle vi allt kunnat vara utan men ändå skönt att ha honom med.. Och vet ni.. Nästa fredag kommer han åter till skåneland och förgyller min födelsedag ;)
 
Annars ja jag tror jag skulle behöva skriva ett mega långt inlägg men det får vänta tills jag e hemma...
Tror inte chefen räknar detta som jobb :P
 
Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0