Ilskan har lagt sig.

Ja i går hade jag då ingen bra dag alls. Jag har den sista tiden sovit som en jävla åsna och ja tröttheten tog väl till sist över mitt humör på ett sätt som aldrig för kan jag säga. 
 
Ja visst kan jag ha humör även på jobb när det kommer till vissa saker men aldrig har jag reagerat som jag gjorde igår. 
Det börja så fort jag steg in på jobb och jag kände redan då denna dagen blir icke bra. Nattuskan fick den första slängen av mitt humör. Sen va det morgonmöte och där small det för mig duktigt. 2 kollegor och en chef fick känna på pmsbitterfittakärringen Lotta... Sen va resten av den dagen satt. Det som starta det på morgonmötet va helt enklet att jag asnåg patienterna sen fördelade. Med tanke på min rygg kände jag det fel att jag skulle ha alla 3 helhjälparna, tunga patienter. Plus att en skulle iväg till hosoice och skulle vara klar tills ambulansen kom, Det va ju inte det att jag bara hade 3 patienter jag hade ju så där 3 till som skulle ha en massa på morgonen, kontroller och allt annat skit.. Så jag kände att det blev för mycket för mig. Svaren jag fick på morgonmötet fick mig att gå i taket ordentligt.. JAg sa en del saker och lämnha sen fikarummet, jag avlägsna mig från det hela av enda orsak egentligen, hade jag stannat hade jag blivit så arg att jag nog fan inte haft ett jobb kvar.... 
 
Som tur va så hade jag P och M på jobb och sen kom A och dom 3 hjälpte mig massor och mitt humör. Utan dom hade jag nog legat på akuten eftre jobb med en totalt pajad rygg... När jag kom hem va jag som ett kolli som inte kunde mycket mer än ligga i soffan och kvida över min onda rygg. Lide jobbigt när man knappt ens kan röra sig för att gå på toa och pissa... Men men... Thats life.. eller i alla fall mitt liv. 
Ta smärtstillande e inte ens att tänka på under vaken tid för jag blir totalt kokobella i skallen....
 
Men nu är det en ny dagt och jag e ledig denna helgen vilket känns bra. Jag kan vila min rygg.. eller ja om jag kan hålla mig ifrån städningen.. för det behövs typ dammsugas här hemma.. haha och det kommer jag inte kunna låta bli att göra det är en sak som e säker. 
 
Jaha och annars då förutom den där jävla pisse ryggen så ser jag nu mera ganska så bra. Nya glasögon och se på fan vad allt e klart nu haha... Ja optikern hade allt rätt jag har nog sett fruktansvärt dåligt.. Men min norrlänning klara sig allt han e lia söt trots att jag nu kan se ordentligt ;) och ja han saknar jag allt litta smått i ena tån, lilltån tror jag det känns mest i haha....
 
Nej om jag skulle ta tag i den här lördagen, väntar på att tonåringen skall vakna så vi kan ta oss in till Malmö på lite uppdrag. Han har lanat i natt så han lär väl inte slå upp ögonen på ett tag till antar jag. 
 
E du nöjd nu Emma? Du fick en längre blogg idag men kanske inte så intressant dock...
 
Tjillevipp 
 

Kommentarer
Postat av: Syster

Kan inte tonåring dammsuga??? 😜😂👍

2014-11-01 @ 18:46:47
Postat av: Syster

Kan inte tonåring dammsuga??? 😜😂👍

2014-11-01 @ 18:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0